英語力0がネイティブになるための自己満日記

英語をペラペラになるための成長を見届ける日記

私の自己紹介[my self-introduction]

My name is TSUBASA.

私の名前は翼です

I'm from HYOUGO.

私は兵庫県出身です

I usually work as a sports trainer.

私はスポーツトレーナーとしていつも仕事しています

A trainer's job is to support diets and provide training guidance for athletes.

トレーナーの仕事はダイエットのサポートとアスリートにトレーニング指導を提供しています

My main job is training guidance for general customers.

私のメインの仕事は一般のお客様へのトレーニング指導です

I coach athletes once or twice a week.

私は週に1から2回アスリートの指導をしています。

I enjoy my work every day because I love it.

私はそれが好きなので毎日仕事が楽しいです

My hobby is doing martial arts.

私の趣味は格闘技をする事です

Actually, I am doing martial arts as a job beyond my hobby. 

実際、格闘技は趣味を超えて仕事としてしています

I went to a professional match last week.

私は先週にプロの試合に行きました

I wii tweet about martial arts from now on.

私は格闘技類て呟くつもりです

My favorite food is Asian food. I especially like Thai food.

私が好きな食事はアジアン料理です。私は特にタイ料理が好きてす

It's difficult to introduce myself in English.

英語で自己紹介するのは難しいですね

I have run out of concentraction, so this is the end.

私は集中力がなくなってきました、だからこれだけえ

Thank you for watching!!

見てくれてありがとうね